Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:327213
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Funkcionālā līmeņa stratēģijas, kas atbalsta biznesa līmeņa stratēģiju.
Lai atbalstītu un kvalitatīvi pildītu hibrīda stratēģiju, nepieciešams izvirzīt funkcionālā līmeņa stratēģijas pamatnosacījumus. Lai veiksmīgi realizētu hibrīda stratēģiju, jāiegulda pūles un resursi mārketinga stratēģijas veidošanā, lai iegūtu nepieciešamo apmeklētāju skaitu, popularitāti, augstu pieprasījumu un klientu lojalitāti, nepieciešams sekmīgi pildīt un attīstīt pakalpojuma stratēģiju, lai uzņēmuma attīstība neapstātos un kvalitāte tikai augtu, ieviešot novitātes un regulāri mainot piedāvājumu.

Inovāciju plāni, to pielietojums.
Tā kā uzņēmumā pastāvīgi notiek un tiek attīstīts radošais process, inovāciju netrūks. Īpaši daudzo kultūras nozaru izpausmju apvienošanā liela iespēja ir ražot jaunus, nebijušus procesus un produktus, kas, pielietojot pareizos instrumentus, var piedzīvot lielu augšupeju profesionālā līmenī. Kultūras klubu „Žargons” pastāvīgi piepildīs kultūras cilvēki, kuru prāti nemitīgi ražo jaunas, nebijušas idejas, kam, zinot tuvo saskarsmi starp uzņēmuma vadītājiem un kluba apmeklētājiem, ir reāla iespēja ieviesties un augt. Uzņēmuma darbība aptvers visas inovāciju iespējas – produkta inovāciju, procesa inovāciju, mārketinga inovāciju, organizācijas inovāciju un sociālo inovāciju, iepazīstinot sabiedrību ar daudzām novitātēm.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,68 €
Materiālu komplekts Nr. 1333926
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Nekomerciālās mūzikas un mākslas klubs”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/327213

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties