Modes radītāju un dizaineru noslāņošanās, ļauj saprast viņu sociālās atšķirības. Kultūras analizēšana pievērš uzmanību tieši uz šo noslāņošanos, jo tajā var izpētīt, kā mainās kultūras sistēma. Kamēr citi uztraucas par dažādu slāņu grupu atšķirībām sabiedrībā, vairāk uzmanības būtu jāpievērš tieši dizaineru noslāņošanai. Dizaineri iespaido savu publiku, tāpt arī publika iespaido viņus. No otras puses kultūras studijas modi uztver kā ikdienas kultūras objektu. Modi var uztvert kā daudzpusīgu tematu, kuram ir dažādas nozīmes.
5. Modes dizaineri kā kultūras produkta tēla veidotāji
Kultūra nav vienkārši produkts, kas ir radīts, izplatīts un patērēts sabiedrībā, bet arī abstrakts jēdziens ar konkrēti izveidotu tēlu, ko ir izveidojušas dažādas organizācijas un citi faktori. Mūsdienās dizaineriem ir liela vara veidojot savu tēlu, jo tie atspoguļo to savā ražojumā. Mode ir tēla veidotāju industrija. Interesanti ir tas, ka novietojot modi un modes dizainerus kultūras studiju, kultūras socioloģiju un mākslas perspektīvā, viņi netiek uztverti kā fenomeni vai kā ģēniji. Šis ir kopīgais pamatprincips modes studijām, kultūras studijām, kultūras socioloģijā un mākslā.
…