Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:440767
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.01.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Rodas ass dramatisks kontrasts. Pāreja uz Lacrimosa. Tur kopmonists parādījis novatorismu harmonijās: sākot ar vārdiem “Oro supplex et acclinis” (“Lūdzu es un pazemojos”), ar enharmonismiem un pamazinātiem septakordiem notiek lejupejošas hromatiskās modulācijas – a moll-as-moll; g moll-ges moll – f dur. Šāda pakāpeniska tonalitāšu pazemināšana un tritonu gājieni rada dziļākā bezdibeņa iespaidu, tas ir arī diezgan rets 18. gs. mūzikas piemērs, kas harmonija izmantota kolorīta radīšanai.
Lacrimosa daļa ir visā darbā liriskākā – var teikt, liriski dramatiskā kulminācija. Vijoļu intonācijās skan vaidi, un uz šī fona korī dzird skumju pilnu minora melodiju.
Mocarta Rekviēmā pārsvarā noskaņa ir traģiska un sērpilna. Taču ir arī kontrastējošas daļas – kvartets Benedictus, daļas Sanctus; Osanna in excelsis.
Mocarta Rekviēms – lielā komponista pēdējais skaņdarbs, viņa “gulbja dziesma” – pieder pie pasaules dižākajiem kultūras pieminekļiem. Pilns dramatisma, sēru un cerību, Rekviēms atradīs vietu katra klausītāja sirdī.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties