Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,19 (19%)
Cena ar atlaidi*:
0,80
Pirkt
Identifikators:606283
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ņemot vērā mārketinga pasākumu kompleksa četrus nozīmīgākos elementus un tiem pakārtotus nozīmīgākos faktorus, kas atspoguļoti 1.tabulā, uzņēmumā jāveic nopietns plānošanas, organizēšanas, vadīšanas un kontrolesdarbs, jo uzņēmumā bez noteiktas sistēmas nevar veiksmīgi ieviest 1.tabulā atspoguļoto faktoru efektīvu darbību ar mērķi realizēt klientu vēlmes un nodrošinātu zņēmuma stabile attīstību mainīgos ekonomiskos apstākļos.
Mārketings ir ne tikai rūpīga un vispusīga tirgus izpēte, bet arī aktīva iedarbošanās uz klientu, viņa vajadzību veidošanu. Pirms uzņēmējs sāk kautko piedāvāt un pārdot, galvenais ir noskaidrot, kam ir vajadzīga konkrētā prece, produkcija vai pakalpojums, t.i., jāizzina mērķatirgus. Mērķa tirgus ir pircēju grupa ar līdzīgām vēlmēm un vajadzībām, kas gatava visvairāk pirkt uzņēmuma piedāvātās preces vai pakalpojumus, nodrošinot lielākus un stabilākusi eņēmumus. Parasti mērķatirgus noteikšanai izmanto demogrāfisku raksturojumu, piemēram, vecumu, dzimumu, ienākumu līmeni vai nodarbošanos.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,99 €
Materiālu komplekts Nr. 1329513
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mērķtirgus noteikšana. Tirgus segmentu vērtēšana un atlase. Produkta virzīšana tirgū un tā pozīciju nostiprināšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/606283

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties