Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:201746
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pēc tā cik segmentos uzņēmums nolēmis darboties izšķir vēl divas mārketinga stratēģijas:
• Viensegmenta koncentrācija- uzņēmums nolēmis kļūt par līderi tikai vienā segmentā.
• Daudzsegmentu koncentrācija- uzņēmums savu darbību vienlaikus virza uz vairākiem tirgus segmentiem, kas sinerģiski saistīti un paredz, ka stipras pozīcijas vienā tirgus segmentā, nodrošina priekšrocības citos segmentos.
Lai izvēlētos, kura no mārketinga stratēģijām, kas paredzēta produkcijas virzīšanai mērķtirgū, ir labākā, ir jāievēro šādi faktori:
• Resursu pietiekamība- ierobežotu resursu gadījumā, labāk izvēlēties koncentrēto mārketingu.
• Produkta viendabīgums- viendabīgiem produktiem, kā augļi, tērauds, piemērotāks ir nediferencētais mārketings, savukārt daudzveidīga sortimenta produktiem piemērotāks būs diferencētais un koncentrētais mārketings.
• Produkta dzīves cikls- ieejot tirgū ar jaunu produktu jāizvēlas koncentrētais vai nediferencētais mārketings, turpretī, realizējot produktu brieduma stadijā, vēlams lietot diferencēto mārketingu.
• Tirgus viendabīgums- ja pieprasīta ir izsmalcināta produkcija, kā arī pieprasījums ir nemainīgs un reaģē uz vienādiem mārketinga stimuliem, tad jāorientējas uz nediferencēto mārketingu. Pretējā gadījumā jāpielieto cita stratēģija.
• Konkurentu mārketinga stratēģija- ja konkurenti aktīvi segmentē, tad jāorientējas uz lielāku segmentu- koncentrētais mārketings. Ja konkurents darbojas masu patērētāju labā, tad uzņēmumam lietderīgi izmantot diferencēto mārketingu.

Autora komentārsAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mērķtirgus noteikšana. Tirgus segmentu vērtēšana un atlase”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/201746

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties