Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:421182
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kā mediji ietekmē sabiedrības ikdienas dzīvi, kultūru un cilvēku?
Mediju ietekme uz sabiedrības dzīvi ir ļoti liela. Mediju uzdevumi ir informēt, izklaidēt un izglītot. Galvenā to funkcija tomēr ir informēt. Cilvēkiem mainās ikdienas dzīve, ja tie uzzina ko jaunu par politiku vai sportu. Ir cilvēki, kuri nespēj savu ikrīta kafiju padzert bez avīzes rokā, tas ir kā rituāls. Ja šis rituāls netiek izpildīts, tad ir lielāka iespējamība, ka turpinājums dienai nebūs tik veiksmīgs. Tie spēj ietekmēt mūsu ikdienas ritējumu arī savādāk. Par piemēru var minēt laika ziņas – tās neizlasot avīzē vai nedzirdot televīzijā mēs nezinām, kāds rīt būs laiks, un mums nav ne jausmas kā pareizāk rīkoties.
Cilvēki kļūst arvien atvērtāki un runā vairāk par tēmām, kuras agrāk tika aizliegtas. Piemēram, sekss žurnālos tiek apspriests visnotaļ bieži, bet pirms vairākiem gadu desmitiem par kaut ko tādu bija grūti iedomāties. Līdz ar to cilvēki spēj mācīties no šiem rakstiem un aizgūt kaut ko sev, jo daudzi, lasot vai skatoties TV, vispirms rada asociācijas ar sevi.
Mediji var ietekmēt arī negatīvi. Tie var izraisīt mazāku izkustēšanos no mājas un došanos uz kādiem sabiedriskiem pasākumiem, piemēram, uz koncertu. Kāda jēga doties uz koncertu, ja es to varu redzēt internetā, TV vai dzirdēt pa radio? Tā rezultātā indivīds mazāk kustas, nav tik sabiedrisks un neiegūst jaunu pieredzi. Tēmu par sabiedrisko dzīvi var attiecināt arī uz internetu, jo tajā rodas virtuālā pasaule, jo mēs iepazīstamies ar jauniem cilvēkiem(draugiem.lv) pat neizejot no mājas. Jā, no vienas puses tas ir pozitīvi, bet no otras – nē. Nē tādēļ, ka esam pārāk slinki, lai izietu no mājām un iepazītos ar jauniem cilvēkiem.
Mediji rada viedokli, jo, iegūstot jaunu informāciju, liekas, ka mēs zinām daudzu un varam ar to dalīties ar citiem.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,44 €
Materiālu komplekts Nr. 1318179
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mediju sistēmas vispārējās iezīmes 21.gadsimta sākumā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/421182

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties