Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,15 (15%)
Cena ar atlaidi*:
0,84
Pirkt
Identifikators:340934
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ir trīs galvenās mediju plāna stratēģijas:
1. Patstāvīgā stratēģija (continuous strategy) – reklāmas vēstījumi tiek nodoti nepārtraukti, caurvijot visu mediju plānam paredzēto laika periodu. Visdārgākā stratēģija.
2. Pulsējošā stratēģija (pulsing strategy) – reklāmas vēstījumu, paredzētajā mediju plāna laika periodā, brīžiem tiek nodoti intensīvāk, brīžiem mazāk intensīvi.
3. Lidojošā stratēģija (flighting strategy) – reklāmas vēstījumi tiek nodoti ik pa laikam, bet intensīvā veidā, ar atstarpēm starp esošo un nākamo reklāmas “uzlidojumu”. Vislētākā stratēģija.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,46 €
Materiālu komplekts Nr. 1353789
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mediju komunikācijas stratēģijas un taktikas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/340934

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties