Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,40 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,09
Pirkt
Identifikators:390510
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.08.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ievads

Mūsdienās komunikācija ar žurnālistiem jeb tā saucamo ceturto varu lielākajai daļai uzņēmumu ir svarīgākais no sabiedrisko attiecību darbiem, protams, iemesls tam ir skaidrs: „ar ziņojumiem masu medijos jūs varat uzrunāt daudz vairāk cilvēku nekā ar citiem instrumentiem, piemēram, brošūrām.” Protams, attiecības ar masu medijiem sekmē labas reputācijas nostiprināšanos pašā uzņēmumā un sabiedrībā kopumā. PR darbu var aplūkot kā vienotu procesu, respektīvi, var teikt, ka sabiedrisko attiecību veidošana ir mērķtiecīgi virzīts komunikāciju process, kurā ar šai nozarei raksturīgiem paņēmieniem viena puse nodod savu vēstījumu adresātam.
Medijiem var uzticēties, jo viņu darba pienākumos ietilpst pārbaudītu, patiesu un svarīgu ziņu nodošana sabiedrībai. Lai gan ilgu laiku pastāvēja uzskats, ka mediju un uzņēmumu attiecības ir naidīgas un tie viens otram tikai traucē, tagad viss ir mainījies. Būtiski ir apzināties, ka attiecības ar medijiem ir svarīgas un tās var palīdzēt uzņēmumam tādēļ ir svarīgi, ka šīs attiecības tiek veidotas pareizi, jo masu mediji izlemj, kad un kādu tēmu publicēt un kā to efektīvāk izdarīt, mediji ir tie, kas piedalās sabiedrības viedokļa veidošanā par noteikto tēmu tādēļ ļoti ir būtiski, lai vēlamā informācija vienmēr būtu patiesa, faktiem bagāta un profesionāli sagatavota.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,54 €
Materiālu komplekts Nr. 1126565
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mediju attiecību veidošanas principi un metodes”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/390510

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties