Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,18 (18%)
Cena ar atlaidi*:
0,81
Pirkt
Identifikators:615095
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

21.gadsimta sākums Latvijā saistās ar masu mediju attīstību. Pamazām valsts iekārtas tikušas vaļā no cenzūras, ir iespēja attīstīties, būt neatkarīgiem un paust savu viedokli. Attīstās brīvā prese jeb prese, kura netiek pakļauta ārējai kontrolei. Ne vien neatkarība bija tik ārkārtīgi nozīmīga, bet gan preses kvalitāte, un te nav runa par kvalitatīvu papīru vai iespiedmašīnām. Ir dažādas kvalitātes prasības- kompleksitātes mazināšana (atbilstība faktiem, vienkāršošana un saprotamība); aktualitāte (novitāte un svarīgums); oriģinalitāte (lasīšanas rosinājums un patstāvīga izpēte); caurskatāmība; objektivitāte ziņu/viedokļu nošķiršana; korektums. Jaunie žurnāli, kas pēc 1990.gada uzsāka savu darbību, centās izpildīt visus kvalitātes standartus.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mediji 21.gadsimtā, mediji Latvijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/615095

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties