Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,14 (14%)
Cena ar atlaidi*:
0,85
Pirkt
Identifikators:973580
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.07.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Krīzes situācijā liela nozīme ir medijiem. Lai izveidotos veiksmīga sadarbība ar medijiem, attiecības ir jāveido laikus nevis tad, kad krīze organizāciju jau ir skārusi un mediji izrāda par to pastiprinātu interesi.
Mediju biznesā galvenais ir piesaistīt lasītāja interesi izdevumam. Jo vairāk lasītāju būs konkrētajam izdevumam, jo vairāk būs reklāmdevēju un līdz ar to arī vairāk naudas. Viens no veidiem kā piesaistīt lasītāja interesi ir publicēt satraucošu, dažkārt pat skandalozu informāciju, otrs veids – algot profesionālus un talantīgus žurnālistus, kuri māk rakstīt tā, lai ieinteresētu lasītāju. Svarīgi, lai lasītājs pārvarētu „Nu un?” barjeru, lai viņam rastos interese lasīt tālāk par pirmajiem diviem teikumiem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Masu mediju attiecību vadīšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/973580

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties