Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,15 (15%)
Cena ar atlaidi*:
0,84
Pirkt
Identifikators:254896
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Masu mediji kā sociāls institūts no socioloģiskās konflikta teorijas viedokļa. Masu mediji ir plaši izplatīti informācijas un viedokļu, kā arī stereotipu konstruēšanas līdzekļi. Iekļauj drukātos (avīzes, žurnāli), radio, televīziju un elektroniskos medijus.
Masu medijus ir pieņemts uzskatīt par sabiedrības ceturto spēku jeb ceturto varu, kas lielā mērā nosaka tās virzību. Par šī atzinuma pirmsākumu pieņemts uzskatīt 1787. gadu, kad īru valstsvīrs, filozofs un politikas teorētiķis Edmunds Bērks (Burke, 1729 –1797) Monteskjē (Montesquieu, 1689-1755) "Likumu garā" formulēto varas triādi ( likumdošana, izpildvara un tiesu vara) papildināja ar ceturto – žurnālistu varu. Daži komunikācijas speciālisti gan gatavi atzīt minēto apzīmējumu par neglābjami novecojušu. [2.]…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Masu mediji kā ceturtā vara”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/254896

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties