Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:865215
Vērtējums:
Publicēts: 22.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Masu komunikācija – informācijas pārraidīšanas un uztveres process, kurā tā tiek formēta un izplatīta ar tehnisko līdzekļu palīdzību relatīvi plašai un heterogēnai auditorijai.9 Ir vairāki faktori, kas var ietekmēt lielu cilvēku masu, jeb citiem vārdiem pūļa aktivitāti. Liela nozīme ir tieši organizētam pūlim, kurus vada kāda kopīga pāri visam stāvoša ideja. Pūlī cilvēks zaudē savu personīgo identitāti, taču viņš iekļaujas organiski veidotajā pūlī. Pūļa labās un sliktās īpašības nosaka tā mērķis un vadonis. Tieši šīs vadlīnijas nosaka to vai pūlis ir agresīvs vai pozitīvi noskaņots. Masu komunikācijas pētījumi palīdz izprast pūļa darbību. Viens no pirmajiem pūļa un tā uzvedības pētniekiem bija Lasvels.10
‘’Kultūra kā industrija’’ jēdziens parādījās 1940tajos gados. Pētot šo industriju atklājās, ka filmas, radio, grāmatas u.c. producēto kādām shēmām jāpastāv indivīdu starpā.11
Etnometodoloģija ir zinātnes nozare, kas analizē ikdienas darbības, un to kādēļ noteiktās situācijās noteikts indivīds rīkojas tā kā viņš rīkojās. Citiem vārdiem sakot tā ir sociālā dramaturģija.12
Ikviens radītais mākslas darbs ietver sevī to, ka tas ir reproducējams, bet neskatoties uz to, jebkurai reprodukcijai vienmēr pietrūks paša mākslas darba. Mākslas darbu reprodukcijās uzsvari tiek likti atšķirīgos veidos. Dažkārt uzsvars tiek likts uz kulta vērtību, bet citreiz uz izstrādājuma vērtīgumu. Proletarizācija un masu formulēšana ietver sevī vienas un tās pašas norises dažādus aspektus. 13

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,74 €
Materiālu komplekts Nr. 1308757
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Masu komunikācija un kultūras industrija. Masu kultūra un popkultūra. Subkultūru komunikācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/865215

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties