Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:849279
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

3. Kādas ir masu komunikācijas funkcijas un kādas, jūsuprāt, dominē mūsdienās?
Kā jau zināms masu kominikācijai ir trīs pamatfunkcijas – informēt, izglītot un izklaidēt, ko ta arī vairāk vai mazāk veiksmīgi veic. Manuprāt mūsdienās dominē komerciālie raidījumi un reklāma, kas arvien biežāk tiek iekļauta arī raidījumos un filmās it kā apslēptā veidā. Interneta, televīzijas, radio un preses piedāvājums balstās uz peļņas gūšanu tāpēc raidīts un publicēts tiek galvenokārt tas, kas labi pārdodas. Daži mediji cenšās izdzīvot palielinot reklāmu skaitu. Tā daži žurnāli sāk pārvērsties par reklāmu katalogiem, kuros iekļauti tikai daži raksti, un pat tajos mēdz iekļaut kādu apslēptu reklāmu. Pieprasījums rada piedāvājumu, tāpēc pirms vainot mediju pārstāvjus par piesārņotību ar reklāmu, erotiku un skandāliem, jāpadomā, ka mēs paši esam tie kas to pērk.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1325344
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties