Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,18 (18%)
Cena ar atlaidi*:
0,81
Pirkt
Identifikators:118240
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Horkheimers, M., Adorno, T.V. Apgaismības dialektika
Šajā grāmatā tika izteikts viedoklis, ka kultūra šodien visu uzveic ar vienādību un kinomatogrāfs, radio un žurnālistika veido vienu sistēmu. Un ikkatra nozare ir saskaņota sevī un ar visām citām.
Kultūrindustrija ir un paliek izklaides joma. Tā ir tēmēta pirmkārt uz peļņas gūšanu. Tāpēc lielākā daļa kultūras produktu tiek pasniegti ļoti vienkāršotā veidā, lai nerastos vajadzība iedziļināties, vērīgi skatīties, uzmanīgi klausīties un, nedod Dievs, domāt.
Kultūrindustrijas strauja attīstīšanās un tās arvien lielāka loma ikkatra indivīda dzīvē tiek skaidrota ar tehnikas un tehnoloģiju progressu:
1. Tā ar televizoru, klēpjdatoru un bezvadu internetu kļuva iespējams baudīt tās produkciju it visur un jebkurā laikā.
2. Progress ļāva paplašināt masu kultūras piedāvājamo produktu klāstu – filmas, mūzikas ieraksti, grāmatu lasīšana datora monitorā.
3. Vairāk brīva laika. Jaunas ierīces un iekārtas kļūst arvien vieglāk lietojamas un ērtākas, tās manāmi atvieglo cilvēku dzīvi pildot grūtos, nepatīkamos ikdienas darbus un vienkārši attīstot slinkuma pakāpi. Ja ir parādījjušās vairākas liekas stundas brīvā laika uzreiz rodas nepieciešamība tās ar kaut ko aizpildīt. Laika nosišanai. Lūk, te talkā arī nāk kultūra ar visu savu masu produkciju.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,72 €
Materiālu komplekts Nr. 1325343
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Masu kominikācija un kultūras industrija. Masu kultūra un popkultūra. Subkultūru komunikācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/118240

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties