Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:738424
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.04.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Question 4
It is sometimes argued that the supermarkets have developed new paradigms for effective supply chain management which many organisations in non-food manufacturing are attempting or would dearly love to emulate.
1. Develop closer relationships"There is no doubt that price is becoming less dominant in the produce purchase decision of most consumers. The ability to manage and invest in relationships is the core capability that underpins both the foundations, the first is the incentive structure and the second is the marketing capabilities of retailer and their supply network". (O'keeffe and Fearne, 2002).
2. Supermarket retailers are in most cases are considerably larger, than even the largest of their suppliers. The dynamics of power and dependency are central to supermarkets in helping raise quality standards. "This power means that the retailer has greater influence in the supply chain, as well as reducing costs through economies of scale. It also raises the stakes for suppliers and encourages greater co-operation between suppliers and distributors, because of there desire to retain business or gain new business among retailers" (Mintel, 2000). Integration upstream and downstream will lead to a more responsive supply chain, enabling a free flow of information up and down the supply chain.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Marsden Community Stores”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/738424

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties