Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,11 (11%)
Cena ar atlaidi*:
0,88
Pirkt
Identifikators:201374
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Neņemot vērā mācību grāmatās rakstīto, bet balstoties uz savu sapratni par jēdzienu mārketings, varētu teikt, ka tā ir viena no svarīgākajām uzņēmuma darba stratēģijas sastāvdaļām, tas ir visu faktoru, kas ietekmē uzņēmuma saimniecisko darbību un tās rezultātus izpēte, analīze un iegūto rezultātu transformēšana labāka finansiālā rezultāta iegūšanai, jo vispārzināma patiesība ir tā, ka jebkura uzņēmuma galvenais mērķis ir pēc iespējas lielākas peļņas iegūšana.
Mārketinga nozarē var izdalīt galvenos darbības virzienus un izpētes objektus. Pamatvērtība ir 5 P teorija- prece (product), vieta (place), preces virzība (promotion), cena (price) un cilvēks (people) (pēdējais ir jaunākais faktors). …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,23 €
Materiālu komplekts Nr. 1173792
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga zinātnes formulējums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/201374

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties