Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:891533
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās enerģijas cenu resursu kāpums ir vērā ņemams, tas ietekmē arī pārējos ražošanas faktorus. Arvien vairāk tiek veikts pretpiesārņojuma spiediens no sabiedrības puses, jo daļa no rūpnieciskajām aktivitātēm ļoti kaitē apkārtējai videi. Viens no būtiskākajiem spēkiem, kas ietekmē cilvēku dzīves ir tehnoloģijas. Katra jauna tehnoloģija kreatīvas destrukcijas spēks, piemēram, automašīnas kaitē dzelzceļam, TV kaitē laikrakstu attīstībai. Tehnoloģiskais process var būt arī sporādisks, piemēram, dzelzceļi veicināja investīcijas, un tad investīcijas izsīka, līdz izveidojās automobiļu ražošana. Tehnoloģiju izmaiņu ātrums mūsdienās ir pieaudzis nežēlīgi. Pirms pārdesmit gadiem nespējām iedomāties skārienjūtīgos telefonus vai jaudīgus datorus ar krāsainajiem printeriem. Mārketinga lēmumus būtiski ietekmē politiskās un juridiskās vides attīstība. Šo visi veido likumi, valstiskās institūcijas un spiediena grupas, kas ietekmē un ierobežo indivīdus un organizācijas. Tiek pieņemta dažāda veida likumdošana, kas regulē uzņēmējdarbību, lai aizsargātu uzņēmumu no negodīgas konkurences, aizsargāt patērētājus no negodīgas uzņēmējdarbības, aizsargāt sabiedrību no uzņēmuma negodīgas uzvedības. Sabiedrība veido mūsu uzskatus, vērtības un normas. Cilvēki gandrīz neapzināti pieņem pasaules uzskatu, kas nosaka to attiecības ar sevi, citiem, organizācijām, sabiedrību, dabu un Visumu. Citas mārketinga speciālistiem interesantas kultūras iezīmes ietver kultūras pamatvērtību stabilitāti, subkultūru un vērtību maiņu laika gaitā . …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,37 €
Materiālu komplekts Nr. 1334324
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga vides būtība. Mārketinga iekšējā un ārējā vide”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/891533

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties