Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,75 (15%)
Cena ar atlaidi*:
4,24
Pirkt
Identifikators:724059
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Stratēģijas. 2008. gadā kompānija izvirzīja sekojošas trīs stratēģijas:
1. Veicināt diversificētu globāla biznesa attīstību.
2. Nodrošināt patērētājus vairāk ar produkta vērtību.
3. Vienkāršot darbības modeli.
Veicināt diversificētu globāla biznesa attīstību. Kompānija samazina savu risku, paplašinot un līdzsvarojot savu portfolio, diversificējoties jaunās ražojumu jomās, kas parāda potenciālu, kā arī izvērtējot visas iespējas kā virzīt savus jau esošos produktus arvien tālāk pasaulē.
Vēl jo vairāk uzņēmums plāno palielināt savu izaugsmi nostiprinot savas pozīcijas farmācijas biznesā un ieguldīt līdzekļus tādās jomās kā vakcīnas, biofarmācija un cilvēku veselības aprūpe.
Nodrošināt patērētājus vairāk ar produkta vērtību. Kompānija cenšas būvēt vienu no spēcīgākajiem “cauruļvadiem” industrijā. Līdz ar biznesa diversifikāciju kompānija vairāk koncentrēsies uz lielāka daudzuma vidēja lieluma produktu attīstību, kas būs paredzētas skaidrāk izvirzītām un noteiktām populācijas grupām. Tādējādi kompānija spēs izvairīties no liela riska, jo izaugsme nebūs atkarīga no viena vai diviem “lieliem” produktiem.
Vienkāršot darbības modeli. GSK ir sarežģīta organizācija. Kompānija saprot, ka tai ir nepieciešams vienkāršot tās darbības modeli, mainot veidu, kā tā strādā, atsakoties no nevajadzīgiem procesiem un struktūrām, kas bremzē un novirza kompāniju no tās misijas.
Kompānija tic, ka šīs prioritātes palīdzēs tai veiksmīgi orientēties tuvākajā nākotnē un saglabāt uzņēmuma līderpozīcijas kā kompānijai, kas spēj izprast pacientu un veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēju vajadzības.
Kompānijas misija. Pati kompānija uzskata, ka tā ir izvirzījusi izaicinošu un iedvesmojošu misiju, kuras pamatā ir cilvēkas dzīves kvalitātes uzlabošana, liekot cilvēkiem darīt vairāk, justies labāk un dzīvot ilgāk.16
Kompānijas vīzija. GSK vides, veselības, drošības un ilgtspējības vīzija ir iegūt ilgtspējīgu konkurētspējīgu biznesa priekšrocību, sasniedzot līderpozīcijas un izcilību savā darbībā.17
Mārketings. Uzņēmuma farmācijas biznesa funkcija ir vērsta uz vairākām terapijas jomām, ieskaitot centrālās nervu sistēmas, elpošanas un vielmaiņas traucējumiem, kā arī infekcijas slimībām. Uzņēmums ir arī līderis tādu zāļu ražošanā, kas ārstē no depresijas, diabēta, astmas, migrēnas, HIV un vēža.
Šis uzņēmums ir Eiropas lielākā farmaceitiskā kompānija un pasaules otrā lielākā farmaceitiskā kompānija, piekāpjoties vienīgi Pfizer. Šī uzņēmuma reklāmas izdevumi sasniedz 1, 7 bilionus dolāru. 18

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,96 €
Materiālu komplekts Nr. 1312004
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga stratēģiskās plānošanas procesa raksturojums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/724059

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties