Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,42 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,07
Pirkt
Identifikators:156842
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Sadales kanāli veic preču pārvietošanu no ražotāja pie patērētāja, pārvarot laika, vietas un valdījuma intervālus, kas šķir preces un pakalpojumus no tiem, kuriem tās nepieciešamas vai kuri tās vēlas. Daudzie uzņēmumi domā, kā pēc produkcijas nosūtīšanas starpniekiem viņu darbs ir beidzies, jo tālāk jāstrādā tikai starpniekiem. Tomēr tā nav, jo uzņēmumam jāseko līdzi starpnieku darbībai, un uzņēmumam, kas darbojas starptautiskajā tirgū, ir jābūt nodrošinātam ar informāciju par visiem noietas kanālu dalībniekiem līdz pat patērētājam.
Sadales kanāla līmenis ir ikviens jebkura veida starpnieks, kas izpilda jebkuru darbu pārvietošanas, izplatīšanas un virzīšanas tirgū procesā. Ražotājs un gala klients ir daļa no katra kanāla. Kanāla lielums ir atkarīgs no tajā esošajiem starpposmu līmeņiem. Nulles līmeņa kanālu veido ražotājs, kurš pārdod tieši gala klientam, izmantojot internetu; pārdošanu pie pircēja mājās; pārdošanu demonstrējot produktu klientu grupai mājās; pasūtījumus pa pastu; telemārketingu; pārdošanu televīzijā un citas metodes. Viena līmeņa kanāls ietver vienu pārdošanas starpnieku, piemēram, veikalu. Patērētāju tirgū šāds starpnieks ir tas tirgotājs, kas pārdod produktus mazumtirdzniecībā. Divu līmeņu kanālā ir divi starpnieki. Patērētāju tirgos par tādiem starpniekiem kļūst vairum- un mazumtirgotājs. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,36 €
Materiālu komplekts Nr. 1310512
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/156842

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties