Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,16 (16%)
Cena ar atlaidi*:
0,83
Pirkt
Identifikators:774955
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.Nediferencētais mārketings
Amerikas automobīļu ražotāji daudzus gadus ražoja tikai lielos automobīļus. Rezultātā darbība lielajos segmentos var kļūt neienesīga, jo tajos valda spēcīga konkurence;
Uzņēmums „Līvu alus” savas darbības sākumā nodarbojās tikai ar dažāda veidu alus ražošanu, ar laiku tas kļuva neienesīgi, jo uzņēmums bija koncentrēts tikai uz alus ražošanu, tāpēc tagad Līvu alus piedāvā arī dažāda veida limonādes un minerālūdeņus.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,30 €
Materiālu komplekts Nr. 1233151
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga stratēģija mērķtirgū un piemēri”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/774955

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties