Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:340357
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.12.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Situācijas analīze
Apple ir internacionāla informācijas tehnoloģiju kompānija, kuras produktu klāstā ir tādas ierīces kā Iphone, Ipad, macbook un citas viedierīces. 2014. gadā tika izlaistas baumas, ka kompānija veic jauna projekta, elektroniskas mašīnas, izstrādi. Šajā mārketinga plānā tiek apskatīta un analizēta šī jaunā produkta izlaide.
Šobrīd kompānijas mērķtirgus ir vidusškiras un augstākā sabiedrības slāņa vīrieši un sievietes, kuri dzīvo pilsētās, ar augstiem ienākumiem vecumā no 18 līdz 45 gadiem. Tomēr, jaunajam produktam ir nepieciešams noteikt jaunu mērķtirgu (skat. Mērķtirgus noteikšana).
Šībrīža Apple tiešie konkurenti ir tādas kompānijas, kā Samsung, LG, Huawei, Dell, Asus u.c., taču, ieviešot jauno produktu, elektrisko mašīnu, kompānija ienāks pilnīgi jaunā tirgū, un tāpēc iegūs arī jaunus konkurentus(skat. Konkurenti).
Aptuvenās izmaksas ap 20 tūkst. Euro pamata pakai.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties