Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,12 (12%)
Cena ar atlaidi*:
0,87
Pirkt
Identifikators:698807
Vērtējums:
Publicēts: 03.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011.g. - 2011.g.
Darba fragmentsAizvērt

4. Kādi ir noieta veicināšanas pasākumu uzdevumi?
Radīt nepieciešamības izjūtu, radīt produkta markas atpazīstamību, veidot attieksmi pret produktu, rosināt iegādāties noteikto marku, radīt iespēju iegādāties produktu. Lai radītu lielisku noieta veicināšanas kampaņu, ir jāveido saikne starp produktu un patērētāju. Pareizi kampaņu izmantojot var izdarīt daudz vairāk par īslaicīgu pārdošanas apjoma paaugstināšanu, tādējādi veidojot ilgstošas attiecības ar klientiem, radot lojalitāti pret produktu un ilgtermiņa uzticību uzņēmumam.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga plānošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/698807

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties