Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:833333
Vērtējums:
Publicēts: 31.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Darbs ar klientiem – uzņēmuma darbs ir saistīts ar klientu apkalpošanu ikdienā un vakaros, katram klientam tiek pievērsta individuāla pieeja, jo piedāvājuma klāsts ļoti plašs.
Piedāvājuma politika (jauna piedāvājuma izstrāde, esoša piedāvājuma uzlabošana, sortimenta paplašināšana/ sašaurināšana utt.)
Cenas veidošanos ietekmē : izmaksas, iepirkuma cena, sezona, likumdošana(nodokļu kāpums)
Pieprasījums: tiek veidots atbilstoši kvalitātei, ir augstāks par līdzīgām konkurentu precēm.
Sezonalitāte: sezonas sākumā cenas ir noteiktas ar peļņu, beigās ar atlaidi,
Piedāvājumi ( uzņēmums, uzņēmuma mājas lapa)…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga plāna struktūra”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/833333

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties