Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:915201
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Lai izvairītos no situācijas, kad pētījuma gaitā cenšas atrisināt nepareizo pētījuma problēmu, mārketinga menedžerim ir ļoti būtiski saprast, kas tiek gaidīts no pētījuma rezultātiem un ko tā grib sasniegt. Pastāv vairāk iespējas, lai nodrošinātu situāciju, kad ar pētījuma palīdzību tiek risināta īstā pētījuma problēma. Viens veids, lai to realizētu, ir noformēt „pētījuma pieprasījuma soļus,” ko pētnieks noformulē pēc tikšanās ar mārketinga menedžeri un viņa sniegtās informācijas par iespējamo mārketinga problēmu. Savukārt otrs veids, kā nokļūt līdz pētījuma problēmai, ir mārketinga menedžeri informēt par iespējamo pētījuma gaitu un rezultātiem. Tāpēc pētniekam visā pētījuma procesa gaitā vajadzētu prast gan pietiekami labi komunicēt ar mārketinga menedžeri, gan izprast menedžera nostāju pret pētījumu (lai nerastos situācija, kad pētījuma rezultāti, kas nesaskan ar mārketinga menedžera viedokli par problēmu būtu iegūti veltīgi un pats pētījums būtu bijis naudas izšķiešana), gan to vidi, kurā konkrētais pētījums būs jāveic (ņemot vērā pētījumam atvēlētos līdzekļus un laika periodu).
Gadījumā, kad uzņēmums saskaras ar kādu problēmu, piemēram, nav pārliecības vai līdzekļi, kas tiek iztērēti reklāmai, tiešajiem pasta pakalpojumiem, ražošanas veicināšanai, sabiedriskajām attiecībām, telemārketingam vai kādam citam pasākumam, ir tā vērti, - vērtīgi šo atbildi ir uzzināt ar mārketinga pētījuma palīdzību. Tomēr ne vienmēr pētījums var kļūt par risinājumu kādai mārketinga problēmai, tāpēc svarīgi ir apskatīt iespējamos labumus no pētījuma rezultātiem un būt pārliecinātam, ka to vērtība pārsniegs iespējamās pētījuma izmaksas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,55 €
Materiālu komplekts Nr. 1351349
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga pētījuma loģiskā struktūra”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/915201

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties