Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,40 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,09
Pirkt
Identifikators:376486
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011.g. - 2011.g.
Darba fragmentsAizvērt

5. Apmaiņa
Apmaiņa – vēlamā produkta iegūšana maiņas procesā
Mārketings padziļināti pēta apmaiņas procesu, tas ir, mārketings ir virzīts uz labuma maksimizāciju, ko no apmaiņas gūst abas puses. Ja pircēji uzņēmuma produktu uztver kā labāku un lētāku salīdzinājumā ar analogiem produktiem tirgū, uzņēmums veiksmīgi pārdot savus ražojumus. Ja nē- uzņēmums ir zaudētāja lomā, neraugoties uz visu pārējo darbības procesu lielisko vadību.

6. 4P un 7P
Product, price, place, promotion + cilvēki, process, fiziskie jeb lietiskie pierādījumi

7. Mārketinga funkcijas
Visas uzņēmuma funkcijas var iedalīt vispārējās un specifiskās funkcijās. Vispārējās funkcijas ir raksturīgas visiem dienestiem, un tās ir sekojošas:
1. Plānošanas funkcija;
2. Organizācijas funkcija;
3. Koordinēšanas funkcija;
4. Uzskaites funkcija;
5. Kontroles funkcija.
Specifiskās funkcijas ir raksturīgas katrai uzņēmuma struktūrvienībai atsevišķi. Tās tiek plānotas katras struktūrvienības ietvaros, un kontrole pār šo funkciju izpildi ir struktūrvienības vadītāja kompetencē.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,31 €
Materiālu komplekts Nr. 1327085
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga koncepciju priekšrocības un trūkumi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/376486

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties