Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,13 (13%)
Cena ar atlaidi*:
0,86
Pirkt
Identifikators:948263
Vērtējums:
Publicēts: 15.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1)Produkta koncepcija – piemērs - SIA „Double Coffee” – pircējs dos priekšroku precēm ar labāku kvalitāti, dizainu un citiem kvalitātes kritērijiem. Double Coffee produkcijas pārdošanu pozitīvi ietekmē plaši pazīstamais zīmols, kas saistīts ar augstu kvalitāti un plašu sortimentu. Pircējs salīdzina preces lietošanas efektu ar izmaksām, un pieņem tādu cenu kādu ir noteicis ražotājs, jo tā atbilst kvalitātei. Ļoti liela uzmanība tiek veltīta atšķirīgām klientu vēlmēm un vajadzībām, lai arī apkalpošana (ne tikai produkts) ir augstā kvalitātē.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,27 €
Materiālu komplekts Nr. 1308652
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga koncepcijas praktiski piemēri”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/948263

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties