Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
9,99
Ietaupījums:
1,50 (15%)
Cena ar atlaidi*:
8,49
Pirkt
Identifikators:802468
Vērtējums:
Publicēts: 30.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Produkta koncepcijas piemērs:
Uzņēmums SIA „Double Coffee” ir viena no populārākajām atpūtas un jaukas pasēdēšanas vietām visā Rīgā. Uzņēmums pastāv aptuveni astoņus gadus un ir iemantojis sev daudzus pastāvīgus un jaunus klientus. “Double Coffee” ir tīkls gan ar restorāniem, gan ar bāriem. Rīgā ir 18 restorāni, kur tiek piedāvāts plašs ēdienu klāsts un kur var nobaudīt kvalitatīvu un tikai „Double coffee” raksturīgu kafiju. Double Coffee tiecas produkcijas sortimentā iekļaut visas pasaules garšas. Šie restorāni ir vairāk orientēti uz plašu ēdienu klāstu. “Double Coffee” lielu vērību savā piedāvājumu klāstā pievērš ēdiena izskatam, izsmalcinātībai un kvalitātei, uz kā pamata arī cenas ir atbilstošas,- respektīvi, salīdzinoši augstas. Esot vienīgais restorāns, kas piedāvā visa veida kafijas, atspirdzinošos dzērienus, izsmalcinātus un daudzveidīgus ēdienus “Double Coffee” neapšaubāmi piesaista klientus un ir spēcīgs konkurents.

Pārdošanas koncepcijas piemērs:
Kā spilgtākos pārdošanas koncepcijas pārstāvjus var minēt tos daudzos uzņēmumus, kas nemitīgi, atkārtoti un ilgstoši reklamē savu produkciju televīzijā, laikrakstos un dažāda veida bukletos, piedāvājot neskaitāmas privilēģijas tiem, kas izdarīs izvēli par labu viņu ražojumiem. Kā viens no tādiem uzņēmumiem ir minams uzņēmums, kas izplata Dormeo matračus. Tie tiek reklamēti diennaktīm izteikti garās reklāmās, kurās gan tiek stāstīts par matraču labajām īpašībām, gan arī izmantotas cilvēku atsauksmes un labās pieredzes izklāsti, kā arī tiek piedāvātas atlaides, piegādes mājās, iespējas atgriezt produktus, ja tie nesniedz gaidīto apmierinājuma līmeni utt.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,41 €
Materiālu komplekts Nr. 1242547
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga koncepcijas. Cenu veidošanas stratēģijas un metodes”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/802468

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties