Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,42 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,07
Pirkt
Identifikators:283605
Vērtējums:
Publicēts: 24.08.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

3. Kādu ārējās vides faktoru analīzi uzņēmumam ir nepieciešams veikt pirms ieiešanas Krievijas tirgū?

Es domāju, ka galvenokārt uzņēmumam ir nepieciešams veikt ekonomiskā un demogrāfiska aspektā analīzi, lai redzētu cilvēku pirktspēju un demogrāfisko struktūru. Pirktspēja ir atkarīga no iedzīvotāju ienākumu pieauguma, ietaupījumiem, cenu maiņas, kredītu saņemšanas noteikumiem, inflācijas, iedzīvotāju nodarbinātības u.c.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,32 €
Materiālu komplekts Nr. 1244886
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga koncepcija starptautiskam uzņēmumam”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/283605

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties