Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,27 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,22
Pirkt
Identifikators:836346
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas kampaņu nepieciešamība un to organizācijas problēmas.
Reklāmas kampaņas ir nepieciešamas lai sasniegtu noteikto mērķa auditoriju, tāpēc tiek veidotas dažādas reklāmu kampaņas, lai piesaistītu cilvēku uzmanību, ietekmētu potenciālo pircēju lēmumu par pirkumu, kā arī attēlotu uzņēmuma darbību un tā produktu vai pakalpojumu īpašības. Reklāmas kampaņas ir sarežģīt process kurās ietilpst, piemēram, plānošana, izstrāde, novērtēšana utt. Tās ir nepieciešamas lai informētu par produktiem/pakalpojumiem, pārliecinātu pircējus tos iegādāties, atgādinātu par to esamību vai labajām īpašībām un pastiprinātu viedokli par to izvēli.
Reklāmas kampaņu organizācijas problēmas ir saistītas ar nepareiziem aprēķiniem, nododamās informācijas izveidi, nepilienveidīgu likumdošanu, ētikas normām starp reklāmdevējiem, patērētāju tiesību aizsardzības asociācijām u.tml. Problēmas var būt saistītas ar reklāmas kampaņas plānošanu, lēmumu pieņemšanu un izstrādi. Reklāmas kampaņām problēmas var sagādāt pircēju vienaldzība un negatīva attieksme pret produktu, pakalpojumu vai zīmolu. Arī reklāmas kampaņas izmaksas uzņēmumiem var sagādāt lielas grūtības – tā ir viena no sarežģītākajam problēmām. Reklāmas izplatīšanas līdzekļiem ir savas nepilnības un negatīvās sekas. Reklāmas var būt neefektīvas, tās var nespēt ietekmēt konkrēto mērķa auditoriju ekonomisku apstākļu dēļ jeb mērķa auditorijas nespējas iegādāties preci vai pakalpojumu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,34 €
Materiālu komplekts Nr. 1329447
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga komunikācijas, to klasifikācija. Reklāmas klasifikācija, tās izplatīšanas līdzekļu analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/836346

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties