Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,14 (14%)
Cena ar atlaidi*:
0,85
Pirkt
Identifikators:465252
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Datorspēļu uzņēmumam cenas jāveido ņemot vērā konkurentu cenas, valsts atrašanās vieta, nodokļu politika, aizsardzības līmenis pret datorspēļu pirātismu, iedzīvotāju vidējais algu lielums. Cenai jābūt atbilstoši lielai, lai potenciālais klients būtu gatavs par to maksāt, nevis meklēt citus produkta iegūšanas ceļus, kā piemēram datorspēļu disku kopēšana, lejuplādēšana no interneta vai piratisko versiju iegāde. Reklamējot datorspeli internetā, ir jānorāda, ka tā būs mazāka, nekā pērkot veikalā, kā arī pērkot divas spēles reizē pirkums kļūst vēl izdevīgāks. Spēli iegādāties internetā var attiecīgi reģistrējoties uzņēmuma mājaslapā, kas pēc reģistrācijas regulāri sūtītu uz norādītos e-pastu dažādus jaunus piedāvājumus, norādot to cenas utml. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga komplekss e-mārketingā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/465252

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties