Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,95 (19%)
Cena ar atlaidi*:
4,04
Pirkt
Identifikators:809891
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

• Produkta koncepcija paredz to, ka pircējs priekšroku dos produkta augstai kvalitātei, ar to saprotot lietošanas īpašības, dizainu, iesaiņojumu utt. Uz produktu orientēti uzņēmumi darbību virza uz augstas kvalitātes produkta sasniegšanu.
Pievēršot uzmanību produkta kvalitātei, uzņēmumi vadās pēc tā, ka pircēji ieinteresēti produkta iegādē, ka viņi zina par analogu izstrādājumu un to izvēlas, pamatojoties uz produktu kvalitātes un cenu salīdzinājuma, kā arī ir ar mieru maksāt vairāk par augsto produkta un apkalpošanas kvalitāti.
• Pārdošanas koncepcija paredz, ka pircēji pirks produktus pietiekamā apjomā tikai tad, ja nemitīgi tiks veikta darbība to virzīšanai tirgū. Uz pārdošanu orientēti uzņēmumi darbību virza uz produkta realizācijas stimulēšanu tirgū un to plašu izplatīšanu.
Šajā gadījumā uzņēmuma galvenais uzdevums ir sasniegt noteiktu produktu realizācijas apjomu. Lai potenciālie pircēji iepirktos, ir jāliek lietā dažādas realizācijas stimulēšanas metodes, piemēram reklāma
• Pircēja koncepcijas mērķis ir pētīt pircēju vajadzības, vēlmes, vērtējumus un pielāgot produktu ražošanu un realizāciju šīm vajadzībām un vērtējumiem. Uz pircēju orientēti uzņēmumi darbību virza uz mērķi – tirgus noteikšanu un pircēju vajadzību apmierināšanu. Pircēja jeb patērētājā piedāvājumus, pakalpojumus un vēstījumus pielāgo individuālajiem patērētājiem. Uzņēmumi cenšas sasniegt ienesīgumu un izaugsmi, saņemot arvien lielāku daļu no katra patērētāja izdevumiem, veidojot augstu patērētāju lojalitāti, pievēršoties patērētāja dzīves cikla vērtībai.
Pircēja koncepcija no citām koncepcijām atšķiras ar to, ka uzņēmumi par savu mērķi izvirza noteiktas patērētāju grupas vajadzību apmierināšanu un, īstenojot šo mērķi, veic nemitīgus mārketinga pētījumus, analīzi un kontroli.
• Sociālā mārketinga koncepcijas paredz, ka uzņēmums cenšas noteikt un apmierināt pircēju vajadzības un vēlmes, ņemot vērā sabiedrības attīstības intereses. Tā ietver domu, ka organizācijas uzdevums ir noteikt mērķa tirgu vajadzības, vēlmes un intereses un tad tās apmierināt efektīgāk nekā konkurenti, vienlaikus saglabājot vai veicinot patērētāja un sabiedrības labklājību. Mārketinga speciālistiem bieži ir jārisina konfliktējošas situācijas, kas sasitās ar uzņēmuma peļņu, patērētāju vajadzībām un sabiedrības interesēm.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,77 €
Materiālu komplekts Nr. 1329438
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga jēdziens, mērķi, koncepcijas. Mārketings kā uzņēmuma korporatīvā funkcija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/809891

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties