Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
11,49
Ietaupījums:
1,38 (12%)
Cena ar atlaidi*:
10,11
Pirkt
Identifikators:571167
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Mārketinga koncepcijas un mērķi   
2.  Mārketinga ārējā vide, tās raksturojums   
3.  Mārketinga iekšējā vide, tās raksturojums   
4.  Mārketinga MIX (pasākumu kompleks) elementu raksturojums   
5.  Firmas konkurētspējas noteikšana tirgū   
6.  Produkta (pakalpojuma) jēdziens un klasifikācija   
7.  Produkta dzīves cikls   
8.  Cenu stratēģija un tās noteikšanas metodes   
9.  Vietas izvēle un sadales kanāli   
10.  Reklāma, tās mērķis, uzdevumi, veidi   
11.  Noieta stimulēšana   
12.  Personīgā pārdošana/Tiešais mārketings   
13.  Konkurences veidi   
14.  Mārketinga audits   
15.  Tirgus segmentēšana un mērķtirgus noteikšana   
Darba fragmentsAizvērt

Pārdošanas veicināšanas līdzekļu izvēle ir atkarīga no mērķiem. Tos var iedalīt 3 grupās: utt..
• cenu piedāvājumi – realizēšana par pazeminātām cenām, atlaižu kuponi utt.;
• piedāvājumi dabiskā formā (reālas preces) – preču paraugi, prēmijas utt.;
• aktīvie piedāvājumi – pircēju konkursi, spēles, loterijas, izstādes – gadatirgi,

12. Personīgā pārdošana/Tiešais mārketings
Personīgā pārdošana Laikietilpīgi, taču ļoti efektīvi. Tikšanās,
telefona kontakti mērķēti izplatītājiem, lai tie tālāk pārdotu gala lietotājiem.

13. Konkurences veidi.
Konkurences veidi
Ekonomikā pastāv šādi konkurences veidi:
1. Absolūtā (tīrā, pilnīgā) konkurence;
2. Nepilnīgā konkurence;
3. Cenu konkurence;
4. Ārpuscenas konkurence.
Pilnīga konkurence
Pilnīga konkurence ir sastopama ļoti reti. Ar pilnīgu konkurenci visbiežāk saprot ideālu tirgus modeli, kādu vajadzētu sasniegt.
"Pilnīga konkurence ir situācija, kad tirgū ir daudz neatkarīgu pircēju un pārdevēju; gan pircēji, gan pārdevēji ar brīvi pieņemt lēmumu, brīvi iekļūt un izkļūt no tirgus."
Šim tirgus modelim ir daudz neatkarīgu pārdevēju un pircēju. Preces tiek tirgotas vienveidīgas un viens pats uzņēmums nespēj ietekmēt preces cenu, jo, paaugstinot preces cenu, šo preci pirkt mazāk. Savukārt pazeminot preces cenu, prece tiks pirkta vairāk, taču uzņēmēja ieņēmumi būs mazāki, nekā pārdodot par tirgus cenu. Pilnīgas konkurences apstākļos preces cenu nosaka tirgus - grafiski to attēlo horizontāla pieprasījuma līnija.
Pieņemsim, ka par Ls 55 tonnā tiks nopirkts gan 100 tonnu, gan 200 tonnu, gan 300 tonnu miežu. Par Ls 56 tonnā labība netiks pirkta, bet lētāk par Ls 54 labība netiks piedāvāta.
Pilnīgas konkurences tirgū var brīvi iekļūt un izkļūt. Tā kā prece ir vienveidīga, tā atbilst noteiktām kvalitātes prasībām un reklamēt to nav vajadzības.
Nepilnīga konkurence
Pie nepilnīgas konkurences tiek piesaistīti sekojoši konkurences veidi: monopolistiskā konkurence, oligopols un monopols.
Monopolistiskā konkurence
Monopolistiskai konkurences struktūrai raksturīgs tas, ka daudzi uzņēmumi ražo vienveidīgu vai nedaudz diferencētu preci, piemēram, kleitas. Visas šīs kleitas ir vienādas, bet uzņēmumi cenšas tās diferencēt.
Atsevišķs uzņēmums būtiski nevar ietekmēt cenu, bet to var panākt, nosakot atšķirīgu cenu katras kleitas modelim.
Var samēra viegli iekļūt nozarē, kurā noteicošā ir monopolistiskā konkurence.
Monopolistiskas konkurences apstākļos pārdevēji izmanto ārpuscenas faktorus - reklāmu.
Oligopols
Oligopolam raksturīgs ir tas, ka ir tikai divi, trīs ražotāji, kas piedāvā līdzīgu vai diferencētu preci, piemēram, mobilo sakaru operatori - TELE2, LMT, Bite.
Uzņēmumi it kā nevar ietekmēt cenu par mobilo sakaru izmantošanu, jo ir jāsacenšas par pircējiem. Tomēr cenu viņi var būtiski ietekmēt, ja vienojas par to. Šo vienošanos var veikt ar mazākām izmaksām, un ieguvēji būtu visi uzņēmumi.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,87 €
Materiālu komplekts Nr. 1328285
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga eksāmens”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/571167

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties