Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,63 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,86
Pirkt
Identifikators:229489
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tomēr tiek izdalītas sešas, ieskaitot mārketinga koncepciju, savstarpēji konkurējošas koncepcijas - sistematizēti un apkopoti uzskati par kādu parādību vai procesu. Mārketinga koncepcijas- uzņēmuma virzība uz preces pieejamību visiem: lēti, atbilstoša kvalitāte, daudz, visiem, - saskaņā no kurām tiek veidota mārketinga struktūra:
1. Ražošanas koncepcija. Ideja ir – patērētāji dod priekšroku produktiem, kas ir plaši pieejami un nav dārgi. Uzņēmuma mērķi šajā gadījumā – augstā produktu efektivitāte, zemas izmaksas un masveida izplatīšanas sasniegšana.
2. Produkta koncepcijas. Ideja – patērētāji izvēlas tos produktus, kuri piedāvā augstāko kvalitāti, funkcionalitāti vai inovatīvas iezīmes. Uzņēmuma mērķi – augsta produkta kvalitāte un funkcionalitāte, produktu kvalitātes ražošanas un uzlabošanas procesā.
3. Pārdošanas koncepcija. Ideja – patērētāju un uzņēmumu uzmanības deficīts veicinātu to, ka produkti netiktu pirkti pietiekama apjomā; patērētāji jāmudina pirkt, stimulējot pirkšanu ar uzņēmuma dažādiem pārdošanas un izplatīšanas līdzekļiem. Tāpēc tiek īstenota agresīvā pārdošana un izplatīšana. Koncepcijas doma ir pārdot to, kas ir saražots, nevis pārdot to, kas nepieciešams tirgum.
4. Patērētāja koncepcijas. Mērķis ir izzināt pircēju vajadzības un viņu reālo pirkuma vērtējumu un pielāgot produktu ražošanu un realizāciju šīm vajadzībām un vērtējumiem, turklāt darot to labāk un efektīvāk par konkurentiem.
5. Sociālā mārketinga koncepcija. Organizācijas cenšas noteikt un apmierināt pircēju vajadzības un vēlmes daudz efektīvāk par konkurentiem, ņemot vērā visas sabiedrības labklājība attīstības intereses.


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga būtība un jēdzieni”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/229489

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties