Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:703015
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Var redzēt, ka vadīt uzņēmumu starptautiskajā arēnā nav viegli. Speciālistiem vajag perfekti pārzināt starptautiskā mārketinga principus un pastāvīgi kontrolēt uzņēmuma darbību. Starptautiskais mārketings ir cieši saistīts ar augstu riska pakāpi, augstām produkcijas prasībām, intensīvu konkurenci un sarežģītiem tirgus pētījumiem. Tas nozīmē, ka uzņēmumam jābūt ļoti stipri motivētam, lai uzsākt darbību ārējā tirgū.3
Pēdējā laikā, pasaulē aktuāli kļūst ekonomikas integrācijas procesi. Šajā gadījumā uzņēmumam vajag darboties izveidotās brīvas tirdzniecības zonās. Eiropas Savienība ir viena no lielākajiem brīvas tirdzniecības zonām. Latvija ir Eiropas Savienības dalībvalsts.
Latvijas arējās tirdzniecības politika būtiski izmainījās kopš 1.maijā 2004.gadā, kad mūsu valsts iestājās Eiropas Savienībā.
Līdz iestāšanas ES, Latvijas tirdzniecības attiecības ar citām valstīm bija balstītas uz daudzpusējiem līgumiem Pasaules Tirdzniecības organizācijas ietvaros, brīvās tirdzniecības līgumiem un citiem līgumiem, kas nosaka vislielākās labvēlības režīmu.
Bet kopš iestāšanās Eiropas Savienībā tirdzniecības darījumus starp dalībvalstīm regulē ES iekšējā likumdošana un kopējā tirgus principi. Nozīmīgākās tirdzniecības nosacījumu izmaiņas Latvijai bija preču ievedmuitas tarifu izmaiņas, skaitliski ierobežojumi atsevišķu preču importam no trešajam valstīm, kā arī ES spēkā esošo tirgus aizsardzības noteikumu piemērošana.
Kopš iestāšanās Eiropas Savienībā Latvijas ārējā tirdzniecībā vērojamas kā pozitīvas, tā arī negatīvas iezīmes.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,60 €
Materiālu komplekts Nr. 1232636
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga būtība. Starptautiskais un vietējais mārketings. Starptautiskās uzņēmējdarbības uzsākšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/703015

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties