Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,52 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,97
Pirkt
Identifikators:619256
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kas ir mārketings? Parasti šo terminu saista tikai ar pārdošanu, tirdzniecību, reklāmu. To var saprast, jo par jaunumiem nepārtraukti informē televīzijas, pasta, avīžu reklāmas, firmas aģenti. Citiem vārdiem sakot, visi visu laiku mēģina kaut ko pārdot. Produktu pārdošana, protams, ir svarīga, taču tā nav vienīgā mārketinga funkcija. Lai labāk izprastu mārketinga būtību, vispirms jāiepazīstas ar tā pamatelementiem, kas ir mārketinga pētīšanas un vadīšanas objekti. Šie pamatelementi ir: vēlmes; vajadzības; pieprasījums; produkti; patērētāja vērtējums; maiņa; darījumi; tirgus.
Pēc vienas no definīcijām: mārketings kā biznesa darbības izpausme ir uzņēmuma aktivitātes-t.sk. produktu vadīšana, cenu veidošana, produktu sadale un virzīšana tirgū, lai īstenotu izvirzītos biznesa mērķus. Mārketinga koncepcijas īstenošana nozīmē, ka uzņēmums veic darbības šādos virzienos: iegūst nepieciešamo informāciju par tirgu, patērētāja vēlmēm, vajadzībām un pieprasījumu; rada apstākļus, kad šī informācija kļūst par vienu no svarīgākajiem priekšnosacījumiem lēmumu pieņemšanā; veic stratēģiskas un taktiskas aktivitātes, kas virzītas uz pircējiem un dod iespēju motivēt viņus iepirkties; organizē un kontrolē darbības efektivitātes paaugstināšanos tirgū.
Savukārt starptautiskais mārketings ir uzņēmējdarbības domāšanas loģika, kad pasaules(globālais) tirgus tiek izskatīts kā globālas ražošanas-realizācijas aktivitātes ar mērķi gūt peļņu. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,85 €
Materiālu komplekts Nr. 1115679
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga būtība. Preču un pakalpojumu mārketings”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/619256

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties