Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:520997
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Galvenie mārketinga attīstības cēloņi ir preču sortimenta paplašināšanas, realizējamās produkcijas apjoma palielināšanās un iedzīvotāju dzīves līmeņa paaugstināšanās.
Mārketinga uzdevumi. Mārketinga uzdevums ir izprast patērētāju vēlmes uz parādīt tiem, ka piedāvātais produkts var kādu no tam apmierināt. rūpīgi, vispusīgi un detalizēti izpētīt tirgu, pircējus, izanalizēt tās apmaiņas, attiecības kādas ir un veidojas starp uzņēmumu un tā produktu pircējiem, starp uzņēmumu un piegādātājiem, starpniekiem un konkurentiem. Aktīvi iedarboties uz tirgu un produktu pieprasījumu, lai palielinātu savu produktu tirgus daļu un paaugstinātu pārdošanas rentabilitāti.
Pasaulei ieejot 20.gs pateicoties industriālās revolūcijas jauno tehnoloģijas sasniegumiem, patēriņa preču piedāvājums bija samērā liels. Šajos gados patērētāji pirka visu, kas bija pieejams, neskatoties uz kvalitāti, produkta īpašībām, cenu u tt. Mārketings visvērienīgāk attīstījās 50. gadu sākumā. To firmu vidū, kuras sāka aktīvi lietot pārvaldē tirgus koncepciju un pārkārtoja savu ražošanas un realizācijas aparātu, pamatojopties uz tās principiem. Jau 60. gados vairākums amerikāņu, kā arī daudzas Eiropas firmas atdzina mārketinga efektivitāti, un tas kļuva par šio firmu stratēģijas pamatu ar atbilstošiem principiem, formām, metodēm un vadīšanas stilu.20.gs. 80 gados radās jauna sociālā mārketinga filozofija, kas paredzēja noteikt un apmierināt pircēju vajadzības, vēlmes un intereses. Šajā filozofija ir svarīgs ne tikai klients, bet sociālais labums, ko prece dot sabiedrībai.1…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga būtība, mērķi un attīstība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/520997

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties