Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:168782
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kas ir mārketings? Kā ir izskaidrojama tā pamatbūtība? Jāteic, ka parasti šo terminu identificē tikai ar pārdošanu, tirdzniecību, reklāmu, lai gan patiesībā mārketings ir saistīts ar cilvēcisko un sociālo vajadzību noteikšanu un apmierināšanu. Viena no īsākajām mārketinga definīcijām ir: „Peļņu nesoša vajadzību apmierināšana”. Taču vēl var izdalīt mārketinga sociālo un vadības definīciju. Saskaņā ar sociālo definīciju: mārketings ir sociāls process, kura laikā indivīdi un grupas iegūst to, kas tiem ir nepieciešams un ko tie vēlas, brīvi radot, piedāvājot un apmainoties ar produktiem, un pakalpojumiem ar citiem indivīdiem un to grupām. Mārketinga vadības definīcija ietver bieži izmantoto teicienu „produktu pārdošanas māksla”. Savukārt, Amerikas Mārketinga asociācija piedāvā šādu vadības definīciju- mārketings ir ideju, preču un pakalpojumu koncepcijas plānošanas un īstenošanas, cenu noteikšanas, reklamēšanas un izplatīšanas process, kura mērķis ir veicināt darījumus, kas apmierina individuālos un organizācijas mērķus.1
Par termina mārketinga attīstību, jāteic, ka termins mārketings ekonomiskajā literatūrā parādījās 19. un 20. gadsimta mijā. Par pirmo uzņēmēju, kurš bija orientēts uz klientu, uzskata K. Makkormiku, kurš ne tikai mehanizēti novāca ražu, bet arī izmantoja mūsdienīgu mārketingu, piesaistot pircējus ar to, ka piešķīra viņiem pēc pirkuma pakalpojumus, kredītus, nosakot efektīvus savas produkcijas sadales kanālus. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,46 €
Materiālu komplekts Nr. 1123077
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga būtība, mērķi un attīstība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/168782

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties