Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:619540
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.08.2022.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
Darba fragmentsAizvērt

This means attacking the competitors’ weak points. Market challenger can identify the weak points based on geographic. This means challenger find the area competitors are under performing and develop marketing strategy to cater that area. Other than that, they can also challenge the competitors based on segmentation. This is where challenger identifies the segment that competitors left out and create a product to satisfy them. This strategy, if done the right way, can alleviate your rank in the marketplace and bring outstanding results.
Example – Many technology firms like AMD vs Intel, Apple vs Microsoft, and others operate on the basis of Flank attack.the competition based on its weaknesses.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1392868
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties