Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:741477
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.03.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kāda ir atšķirība starp mērķiem, uzdevumiem un mācīšanās rezultātiem?
Gan mērķi, gan uzdevumi raksturo mācībspēka nodomus un tādēļ saistās ar pasniegšanu, ko veic mācībspēks nevis ar mācīšanos, ko veic students. Mērķi parasti raksta no skolotāja viedokļa, lai norādītu vispārējo saturu un virzienu modulim.
Kā uzrakstīt mācīšanās rezultātus?
Blūma taksonomija nebija vienkārši klasifikācija – tas bija mēģinājums organizēt dažādus domāšanas procesus hierarhijā. Šajā hierarhija, katrs līmenis ir atkarīgs no studenta spējas veikt līmeni vai līmeņus, kas ir zem tā. Kad runājam par mācīšanu, Blooms vienmēr atbalstījis, ka mācīšanas un vērtēšanas laikā studentiem ir jāpatur prātā, ka mācīšanās ir process, un ka skolotājam vajadzētu mēģināt iegūt domāšanas procesus no studentiem, lai pārvietotos augšup pa posmiem.
Kā mācīšanās rezultāti saistīti ar mācīšanu un vērtēšanu?
Rakstot mācību rezultātus, ir svarīgi, lai tos varētu novērtēt. Skolotāja uzdevums ir nodrošināt, ka pastāv saskaņošana starp mācību metodēm, novērtēšanas metodēm, vērtēšanas kritēriji un mācību rezultātiem. Skaidrības trūkums šajos posmos ir viens no iemesliem sliktākiem mācību rezultātiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mācīšanās rezultātu formulēšana un izmantošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/741477

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties