Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Mācību sasniegumu vērtēšana sākumskolā, problēmas un risinājumi

     Novērtēts!

    Konspekts9 Pedagoģija

5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:226927
 
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

INTERVIJA
TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS
Lai gan līdz šim tika minēti vairāki citi datu vākšanas veidi, tomēr, kā novērtējis Brigs (Briggs, 1986), sociālo zinātņu pētījumos 90% gadījumu tiek lietotas intervijas. Šis īpatsvars, iespējams ir mazāks psiholoģijas un izglītības zinātnē, tomēr Briga vērtējums neapšaubāmi liecina, ka intervija ir svarīga pētniecības metode(3, 92).
Parasti intervija nav respondenta vesels nepārtraukts stāstījums, bet gan atbilžu sērija uz pētnieka jautājumiem vai rosinājumiem turpināt stāstījumu.Šai kontekstā intervētājam ir divi uzdevumi:
radīt atbilstošu atmosfēru;
formulēt jautājumus tādā veidā, lai respondenti varētu sniegt atbildes, kas nav viņu viedokļu sagrozījums.
METODES APRAKSTS
Strukturētā intervija
Tā ir augsti strukturētu jautājumu un atbilžu apmaiņa, kurā pētnieks izmanto speciāli sagatavotus jautājumus un cer saņemt konkrētas atbildes. Šādi jautājumi parasti tiek iegūti un ir saistīti ar pētnieka noteiktām interesēm kādā jomā. Jautājumi bieži tiek nolasīti skaļi no pierakstu lapas, lietojot visiem respondentiem vienādus jautājumu formulējumus un uzdošanas kārtību, ja vien respondenti nav spontāni paši snieguši atbildi uz kādu no jautājumiem. Ne vienmēr respondentu apgalvojumi ir jāpieraksta burtiski, jo jautājumu strukturētās dabas dēļ pētnieku interesē tikai noteikti atslēgas vārdi vai frāzes. Intervijas protokolā var būt brīvs laukums, kur fiksēt respondenta atbilžu galveno saturu.
DALĪBNIEKI
Pētījumā piedalījās 10 skolotāji (4 vīrieši un 6 sievietes) vecumā no 30 līdz 50 gadiem. Visiem dalībniekiem ir augstākā pedagoģiskā izglītība un ievērojams pedagoģiskais darba stāžs (9 – 32 gadi). Viņi tika iesaistīti pētījumā, jo ir
pedagogi - praktiķi;
strādā skolā, kurā tiek veikts pētījums.
Līdz ar to esmu iesaistījusi izlasē cilvēkus, kas acīmredzami ir kompetenti savā nozarē un aktīvi darbojas šajā jomā. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1201530
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties