Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:999824
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 24 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  MĀCĪBU PROCESS PAMATSKOLĀ    7
2.  DABASZINĪBU MĀCĪŠANAS METODIKA    9
2.1.  Galvenie principi dabaszinību apguvē    10
2.2.  Mācību darba organizācijas formas dabaszinībās    11
2.3.  Mācību satura apskats dabaszinībās 5. klasē    14
3.  EKSKURSIJU DABĀ NOZĪME PERSONĪBAS VEIDOŠANĀ    15
3.1.  Mācību ekskursijas dabaszinību apguvē    16
3.2.  Mācību ekskursijas organizācija un norise    17
3.3.  Ekskursiju veidi    21
3.4.  Darbs pēc ekskursijas    23
4.  EMPĪRISKĀ PĒTĪJUMA APKOPOTIE DATI UN TĀ REZULTĀTI    25
  Nobeigums    31
  Secinājumi un priekšlikumi    32
  Izmantotie avoti un literatūra    34
  PIELIKUMS    36
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Analizējot studiju darba teorētisko un praktisko daļu, var secināt:
• mūsdienās dabaszinību stundās tradicionālā atprasīšana, jaunās mācību vielas izklāsts, nostiprināšana utt. vairs netiek respektēti, jo neveicina skolēnu radošumu un pētnieciskās iemaņas. Akcents tiek likts uz laboratorijas darbiem un sadarbības prasmju veicinošām metodēm;
• pozitīvu attieksmi pret dabu var panākt, mudinot skolēnu ieklausīties un iejusties dabas dzīvē. Dabaszinību kursā ir ieviestas pētnieciskās darbības jau jaunākajā pamatskolas vecumā, mācot skolēniem novērot un izskaidrot, tādējādi vispusīgi attīstot viņu personību;
• lai dabaszinībās sasniegtu standartā noteiktās prasības, ir jāievēro pieci galvenie principi – sistēmiskuma princips, sistemātiskuma princips, daudzveidīgās uztveres princips, novadpētniecības princips un ekoloģiskās pieejas princips;
• pašlaik dabaszinību metodikā un skolu praksē tiek pielietotas šādas mācību organizācijas formas: mācību stunda, mācību ekskursijas, semināri, praktikumi, eksperimentālie mājas darbi, ārpusstundu un ārpusklases darbi;
• ekskursija iedarbojas uz skolēnu novērošanas spējas izkopšanu, uzmanības asināšanu un domas attīstīšanu, kā arī attīsta iztēli un audzina saudzīgu attieksmi pret apkārtējo vidi;
• mācību ekskursijas galvenā priekšrocība ir teorētisko zināšanu nostiprināšana praktiski, skolēniem dota iespēja darboties patstāvīgi;
• ekskursija prasa rūpīgu skolotāja sagatavotību, kas iekļauj precīzu ekskursijas mērķa noteikšanu, laicīgu vecāku informētību, nepieciešamo piederumu un uzdevumu sarūpēšanu, iepriekšējo pētāmā objekta iepazīšanu un ekskursijas rezultātu apkopošanas formas izstrādi.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −-0,30 €
Materiālu komplekts Nr. 1385614
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties