Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:929195
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

2.6. Izvērtējums
Pēc lomu spēles un skolēna viedokļu izteikšanas, skolotājs var atgriezties pie sākotnēji definētajiem mērķiem un izvērtēt, vai šī lomu spēle ir devusi nepieciešamo rezultātu. Lai izvērtētu darbu, iespējams izmantot dažādus vērtēšanas instrumentus – gan summatīvo, gan formatīvo vērtēšanu.
Par lomu spēles pedagoģisko lietderību ir iespējams spriest tikai tad, kad tā ir kļuvusi par mācību procesa sastāvdaļu. No tā izriet šādi lomu spēles efektivitātes vērtējuma kritēriji [4]:
1. skolēnu aktivitātes līmeņa dinamika mācību nodarbībā;
2. skolotāja loma un pedagoģiskās darbības raksturs;
3. nodarbības laikā notiekošās komunikācijas raksturs;
4. skolēnu ieinteresētība;
5. skolēnu intelektuālās darbības kvalitātes līkne. (Kā viens no tās raksturotājiem - nodarbībā veikto uzdevumu sarežģītības pakāpe)
6. nodarbībai izvirzīto mērķu un uzdevumu īstenojums.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1374360
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties