Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:264261
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.05.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Plānotas sabiedrisko attiecību programmas un kampaņas ir proaktīvas: tās ir sistemātiski plānotas ar mērķi sasniegt organizācijas (klienta) uzdevumus un mērķus. Plānošana nozīmē esošās situācijas un vēlamā rezultāta apzināšanos, kā arī plānu, kā no esošās situācijas sasniegt vēlamo. Plānotas sabiedrisko attiecību programmas var būt kā formāli, detalizēti sastādīti dokumenti, tā arī neformāli, pat nerakstīti darba plāni. Plāna sastādīšana negarantē sekmes, taču tā ievērojami paaugstina to varbūtību.
Plānošanas mērķis ir panākt, lai kaut kas notiktu, vai arī novērst kādu problēmu, efektīvi izmantot kādu labvēlīgu situāciju vai arī kādu kļūmīgu situāciju vērst par labu.
Ir seši pamata soļi, pie kā jāpieturas, plānojot sabiedrisko attiecību kampaņu vai programmu:
1.Problēmas vai iespējas apzināšanās un definēšana, kā arī nolemšana, kā situāciju atrisināt;
2.Mērķu un uzdevumu noteikšana;
3.Ideju un alternatīvu radīšana;…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1145548
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties