Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:906279
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.05.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Lai varētu īstenot stratēģiski veiksmīgas sabiedriskās attiecības, ļoti nozīmīga loma jāpiešķir pētniecībai. To iespējams veikt, izmantojot trīs dažādu veidu vides izpētes un novērtēšanas metodes – fokusa grupas izpēti (maldinoši vienkārša kvalitatīva izpētes tehnika, kas kļūst arvien populārāka mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību darbinieku vidū), mērķauditorijas aptaujas un plašsaziņas līdzekļiem izsūtīto materiālu analīzi.
Sabiedrisko attiecību pētniecība parasti pastāv no divu veidu izpētes – vides monitoringa un novērtējuma izpētes. Brūms un Dozers (Broom and Dozier, 1990) uzsver, ka vides izpēte (environmental monitoring/scanning) sastāv no trim fāzēm – problēmas konstatācijas, izpētes un apraksta. Savukārt novērtējuma izpēte (evaluation research) pastāv, lai noteiktu, cik efektīvi darbojas sabiedriskās attiecības. Šis izpētes posms sākas, beidzoties vides izpētes posmam, par programmas novērtējuma pamatu ņemot pirmā pētniecības posma problēmas aprakstu.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1126990
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties