Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,14 (14%)
Cena ar atlaidi*:
0,85
Pirkt
Identifikators:918357
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Viens no veidiem , ka daļēji uzspiest patērētājam, iegādāties preci ir to pievienojot , kādi ļoti ejošai precei, kuru pircēji ir iecienījuši visvairāk, kā piemēram tuoletes papīram pievienot kādu jaunu šokolādi vai ko citu. Līdz ar to tādā veidā tiek reklamēts jaunais produkts , patērētājs iepazīstināts ar jaunu informāciju un bezmaksas degustāciju. Patērētājs nemaz neapzinoties tiek iepazīstināts ar jauno produktu, bet ja šī prece viņam būs iepatikusies jau nākamreiz dodoties veikalā viņš tai pievērsīs lielāku uzmanību ,nekā vienkārši , ja produkts būtu izvietot plauktā kā jaunums. 1
Viena no mārketinga problēmām ierobežota lēmuma pieņemšanas procesā ir tā ka no mārketinga viedokļa nekad neko nevar zināt , nav iespējams paredzēt, kad un cik lielā daudzu tiks iegādāts šis pirkums, līdz ar to ir nepieciešams izveidot savu patērētāju loku , kurš nesamazināts , bet laika gaitā pieaugtu, kā arī , lai piesaistītu pircējus precēm ir nepieciešami iedarbīgāki paņēmieni , kas patērētāju piesaistītu. Kā piemēram , lai ieinteresētu patērētāju iegādāties kādu no šādiem produktiem , sākotnēji vajadzētu parūpēties par preces izvietojumu veikalā , kur tas atradīsies, jo tādejādi ir iespējams piesaistīt daudz cilvēku uzmanību , kā piemēram novietojot to jau pie kāda zināma zīmola , bernda, kā arī ja produkts nav liela izmēra to var no vietot pie kases , kur parasti cilvēki stāvot rindā paspēj ne vien visus plauktus acu tuvumā izskatīt , bet arī žurnālus palasīt.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,39 €
Materiālu komplekts Nr. 1343152
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Limitēts pirkšanas lēmuma pieņemšanas process kā mārketinga problēma”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/918357

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties