6) Pieņemtais lēmums ir arī sekmīgi jārealizē dzīvē. Labs lēmums zaudē savu vērtību, ja to slikti realizē. Lēmuma īstenošana ir saistīta ne tikai ar tehnoloģijām un resursiem, bet arī cilvēkiem. Neprasmīgi un neprofesionāli padotie var sagraut visu lēmuma īstenošanas procesu. Vadītājām pašam jādarbojas, un jāpanāk, lai arī padotie aktīvi piedalītos lēmuma īstenošanā. To var panākt ar sekmīgi īstenotu vertikālo un horizontālo komunikāciju, ar piemērotiem darbiniekiem vai grupā. Lēmuma pamatotība, nozīmīgums un vērtība ir atkarīga no to cilvēku uzvedības attieksmes, kuri šo lēmumu īsteno dzīvē.
7) Lēmuma rezultāta novērtēšana un kontrole ir pēdējais lēmuma pieņemšanas posms. Efektīvai menedžmenta darbībai ir jāietver arī rezultātu periodiska novērtēšana. Iegūtie rezultāti jāsalīdzina ar plānotajiem mērķiem. Ja ir jūtamas novirzes, tas ir brīdinājums, ka darbi strauji jāmaina, jākoriģē. Ja sasniegtie rezultāti atpaliek no plānotajiem, ir jāizvēlas cits alternatīvs risinājums vai par jāmaina mērķis, ja jau izvirzītais nav sasniedzams.
3. Kāds pastāv lēmumu pieņemšanas stils?
…