Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:308109
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

LNT ir komerciāls medijs, ne sabiedrisks, tas pastāvot uztraucas par akcionāru viedokli, cenšas, lai viņiem patiktu, lai kanālā dažādas firmas liktu vairāk reklāmas, lai nodrošinātu savu peļņu. LNT kā komerciālam medijam, reklāmas nodrošina galvenos ienākumus, tātad ir peļņas avots – nesējs. Tam ir jārūpējas par reitingiem, jāraida jauni un aizraujoši projekti, kas spēj skatītājus noturēt pie TV ekrāniem. Komerciālie mediji pelna naudu! Tā kā pati strādāju televīzijā (TV5) zinu, kā notiek ar reitingiem – katru rītu konkrēta raidījuma atbildīgais cilvēks (galvenais redaktors) saņem reitingu tabulu, pēc kuras var redzēt cik un kā ir skatījušies kuru raidījumu. Savukārt akcionāri skatās to – kur lielāks reitings, tur labprātāk liek savu reklāmu, jo konkrētai televīzijai lielāki reitingi kopumā, jo vairāk reklāmas tiek piedāvātas.

Medija galvenais mērķis – Iegūt peļņu
LNT tiek rādītas ļoti daudz reklāmas. Nereti, raidījums ilgst apmēram 5 minūtes, bet jau sākas reklāma. Taču reklāmas ir medija peļņas avots. Jo vairāk reklāmu, jo vairāk naudas, jo vairāk naudas – jo vairāk raidījumu, filmu u.c., ko auditorija vēlēsies skatīties. Un tā šī ķēdīte turpinās. Jo vairāk skatītāju un lielāki medija reitingi – jo lielāka motivācija tieši šajā TV kanālā ielikt savu reklāmu!

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,45 €
Materiālu komplekts Nr. 1124031
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Latvijas Neatkarīgās Televīzijas (LNT) analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/308109

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties