Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,15 (15%)
Cena ar atlaidi*:
0,84
Pirkt
Identifikators:495142
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Modulī, grupās ir sadalīti informācijas vides aktori pēc to interesēm un aktivitātēm, kvadrātos izdalītas sešas grupas. Pirmā – indivīdi, kam ir dotas iespējas tieši iesaistīties publiskajā komunikācijā. Otrā – mediji, kuri izmanto masu komunikācijas kanālus. Trešā – valsts institūcijas un privātie uzņēmumi, kas nodarbojas ar informācijas un datu vākšanu, uzturēšanu un publiskās pieejamības nodrošināšanu. Ceturtā – valsts un pašvaldību institūcijas, kurām ir interneta vietnes. Piektā – biznesa uzņēmumi, kuri komunikācijas kanālus izmanto mārketingam, lai uzturētu saites ar saviem klientiem.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,75 €
Materiālu komplekts Nr. 1123928
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Latvijas informācijas vides modeļa uzmetums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/495142

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties