Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,45 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,04
Pirkt
Identifikators:235559
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Mācību komplekta vērtēšana pēc vispārīgajiem principiem    3
1.1.  Atbilstība izglītības valsts standartiem un mācību priekšmeta izglītības standartiem    3
1.2.  Mācību satura un metodikas novitāte    4
1.3.  Faktu atspoguļošanas atbilstības mūsdienu zinātnes līmenim    4
1.4.  Mācību satura un vizuālā materiāla saistība ar Latviju    4
2.  Mācību komplekta funkcionalitāte    5
2.1.  Motivējošā funkcija    5
a)  Mācību satura izklāsta atbilstība skolēnu vecuma īpatnībām    5
b)  Mācību satura izklāsta interesantums un saistība ar dzīvi   
c)  Izdevuma noformējuma pievilcība un lietderība    6
2.2.  Orientējošā funkcija    6
a)  Mācību satura izklāsta mērķtiecība un loģiskums    6
b)  Aplūkoto faktu, parādību un piemēru lietojuma pamatotība   
c)  Starppriekšmetu saiknes nodrošinājums   
d)  Atbilstība mācību procesa reālajām iespējām un izvēlētajai metodiskajai sistēmai    7
2.3.  Patstāvīgo darbību veicinošā funkcija    7
a)  Paraugi pareizai tipveida uzdevumu izpildei    7
b)  Uzdevumi un vingrinājumi paškontrolei un zināšanu praktiskai lietošanai   
c)  Vingrinājumi, kas palīdz apgūt prasmes patstāvīgā darbā ar grāmatu    8
2.4.  Attīstošā funkcija    8
a)  Satura izklāsts, kas sekmē dažādu prasmju atbilstību    8
b)  Uzdevumi un vingrinājumi par problēmsituācijām jaunu zināšanu apguvei   
Darba fragmentsAizvērt

1. Mācību komplekta vērtēšana pēc vispārīgajiem principiem:
1.1. Atbilstība izglītības valsts standartiem un mācību priekšmeta izglītības standartiem.
Svarīgākais uzdevums latviešu valodas mācībā ir radīt skolēnam iespēju attīstīt valodiskās sazināšanās prasmes, kuras atspoguļojās jau Mazās Zīles pirmajās lapaspusēs, kur, bērniem savā starpā sazinoties, jāiepazīstas ar jaunajiem klasesbiedriem un skolu. Arī Skolotāju rokasgrāmatā ir aprakstīti dažādi vingrinājumi skolēnu sadarbībai, lai attīstītu pāru un grupu darbu, kas tika veicināts jau pirmsskolas iestādēs. Tomēr pārsvarā skolēni sazinās tikai ar skolotāju, atbildot uz jautājumiem pēc izsaukšanas vai konkrēta uzaicinājuma, un grupu darba laikā skolotājs nevar kontrolēt bērnu pareizrunu, kas izpaužas tādā pašā līmenī kā starpbrīža laikā, tāpēc ir apsveicami, ja skolotājs stundu laikā prot bērnus iesaistīt diskusijās, kuras piedāvā grāmatas autori, tā pilnveidojot bērnu runas kultūru un valodas prasmes izmantošanu mācību procesā un pašizpausmē. Attīstīt valodiskās sazināšanās prasmi, gūt pietiekami plašu pieredzi uzsākt, uzturēt un pabeigt sarunu atbilstoši sarunas mērķim, runas situācijai, sarunbiedru specifikai, bērns iemācās tikai ar laiku, tāpēc uzskatu, ka grāmatas piedāvātie radošie, diskutējamie un grupu darbi ir atbilstoši bērnu vecumposma interesēm.

Valodas funkcionēšanas likumības un īpatnības, pilnveidot prasmi loģiski, leksiski un gramatiski precīzi izteikt savas domas, jūtas un gribu kā runā, tā rakstos, izkopt pareizrunas, ortogrāfijas un interpunkcijas iemaņas, skolēni apgūst gan lasot mācību grāmatu piedāvātos lasāmos tekstus, rakstot piedāvātos domrakstus burtnīcā, gan pārrunājot vai pārrakstot burtnīcās grāmatā dotos, piemērotos, uzdevumus, kā arī aizpildot darba lapas, darba burtnīcas vai Zīles ābecīti. Par valodas funkcionēšanas likumību un īpatnību skolēnu izpratni, skolotājs var pārliecināties pārbaudes darbu burtnīcā Es jau protu, darba burtnīcās un diktātu burtnīcā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,51 €
Materiālu komplekts Nr. 1115739
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Latviešu valodas un literatūras mācību saturs un metodika”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/235559

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties