Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,11 (11%)
Cena ar atlaidi*:
0,88
Pirkt
Identifikators:724038
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

2.kontroldarba 2.variants
Uzņēmums plāno atvērt jaunu veikalu un ir apkopojis informāciju par citu veikalu darbības rādītājiem – klientu skaitu (mēnesī) un to
ietekmējošiem rādītājiem – reklāmas izdevumiem (mēnesī), iedzīvotāju skaitu rajonā un konkurentu skaitu rajonā.
Uzņēmuma analītiķis ir izveidojis 3 regresijas vienādojumus, izmantojot funkciju LINEST.
Iegūtie rezultāti redzami tabulās:
1. Aprēķināt t-statistikas vērtības un, izmantojot Excel funkciju TINV, noteikt, kuri no koeficientiem ir statistiski nozīmīgi, ja brīvības pakāpju
skaits ir 10, bet atbilstošā varbūtība ir 0,05.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kvantitatīvās metodes. Kolerācijas, regresijas metodes”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/724038

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties